Om NAL TALK

NAL TALK telefoniphone

TRÆT AF DYRE TELEFONREGNINGER?

Med NAL-TALK kan du tale GRATIS når du ringer til almindelige fastnettelefoner i hele Danmark. (Dette gælder også, ifølge Telenor, hvis et fastnetnummer er blevet tilknyttet til en mobiltelefon).

NAL-TALK foregår via internetforbindelsen i stedet for over telefonnettet. Fidusen er, at du kan komme til at tale gratis eller til væsentligt lavere takster end hos teleselskaberne.

Med NAL-TALK kan du vælge at få et nyt telefonnummer, eller mod gebyr genbruge det telefonnummer du allerede har i forvejen. (Modemmet kan trække max. 3 telefoner ialt).

 NAL TALK Priser:

Abonnement pr. måned: 59,-
Oprettelse: 0,-
Nyt telefonnummer (et du vælger). 0,-
Behold eget telefonnummer (portering): 299,-

Porteringen løber over 6 uger, og NAL-MedieNet opsiger dit abonnement ved din teleudbyder. Ønskes et af vores numre, skal du selv opsige dit abonnement ved din teleudbyder.

 Kom i gang med NAL-TALK.

(Tilmelding til NAL TALK kræver at du har Dankort)

Første skridt på vejen til billig telefoni med NAL-TALK er, at du allerede har Internet hos os.

Tilmeld dig på nedenstående link (Husk at have dit NAL Net ID og Kodeord klar): selvbetjening.nal-medienet.dk

Husk at læs betingelserne grundigt.

Du skal herefter henvende dig på vores kontor, hvor du får byttet dit ”gamle” modem til et NAL-TALK modem, og hvor vi samtidig modtager din underskrevne fuldmagt.

Er du ikke allerede tilmeldt vores internetløsning, kan du ringe til os her 

Hav altid en mobiltelefon i huset

Idet du ringer via din Internetforbindelse, er det afhængig af, at der er et TV-signal og der er strøm i huset.

Ryger elektriciteten eller er der udfald på Internettet, kan du ikke bruge din telefoni og du kan derfor ikke ringe 112. Derfor er det vigtigt altid at have en mobiltelefon i huset, så du er sikker på at kunne få hjælp i en nødsituation.

Alarmer og telefoni.

At have telefoni når du også har alarm i huset, kan sagtens lade sig gøre.

– Kontakt dit alarmfirma, og høre nærmere om de løsninger de kan tilbyde til netop dit alarmsystem!

Opsigelse af NAL-TALK.

Ønsker du at opsige din telefoni har du en måneds opsigelse fra den 1. i en måned. Opsigelsen SKAL ske skriftligt.

Du har også mulighed for at portere nummeret til en anden udbyder – Her skal du henvende dig til det nye teleselskab du ønsker at blive medlem af!

Læs mere og meld dig til på selvbetjening.nal-medienet.dk